3
3
previous arrow
next arrow

Fotografija je lahko ključni dejavnik, ki prevaga tehtnico, ali se bo stranka odločila za nakup pri vašem podjetju, oz. sodelovanje z vami, ali ne. Fotografija je v današnjem času še toliko bolj pomembna, saj ima vsako resno podjetje spletno stran, katere gradniki so poleg besedila fotografije. Vsako vrhunsko podjetje ima vrhunsko spletno stran ter prodorne oglaševalske medije, ki odražajo njegovo kvaliteto in uspešnost. Za odlične vizualne komunikacije pa potrebujete popolno fotografijo. Odvisno od dejavnosti, nekatera podjetja potrebujejo manj slik, druga več. Podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo produktov v svojem delovanju potrebuje neprimerno več fotografij, kot podjetje, ki se ukvarja s storitvenimi dejavnostmi. Toda nobena poslovna panoga ne potrebuje za predstavitev podjetja in prodajo svojih storitev ali produktov več fotografij kot fotograf. Jasno, saj so naš končni produkt fotografije, zato lahko svoja podjetja oglašujemo kar s produkti samimi, za razliko od ostalih podjetij, ki se oglašujejo s slikami svojih produktov. Ker se s fotografijami stalno oglašujemo, nam je dana situacija podelila znanje in občutek, kakšne fotografije so najbolj učinkovite za predstavitev in oglaševanje vašega podjetja. In ne pozabite, fotografije so največkrat vaš prvi kontakt s potencialnim kupcem, zato si nikakor ne želite narediti slabega prvega vtisa. “Because you never get a second chance to make a first impression!”

 

 

PREDSTAVITEV

Za čisto vsako podjetje je priporočljivo, da ima na svoji spletni strani predstavitveni del. Tu podjetje napiše svoje poslanstvo, vizijo in vrednote. K tej točki sodi tudi zgodovina in tradicija vašega podjetja ter mogoče tudi v katero smer bo šlo podjetje v prihodnosti. Na mestu je, da se k temu besedilu doda morda fotografija vseh zaposlenih v podjetju, fotografija vaših poslovnih prostorov ali pa portreti vodilnih kadrov podjetja. Z vami in z vašimi zaposlenimi na fotografijah, boste takoj začeli razvijati bolj oseben odnos s potencialnim kupcem, saj ste z njim vzpostavili indirekten kontakt že preko slike. Obiskovalec vaše spletne strani se bo takoj počutil bolj udobno, če vidi s kom posluje. Dokazano je, da se obiskovalec prej odloči za klic, če imate poleg telefonske številke zraven še portret njegovega sogovorca.


ODVETNIŠKA PISARNA KLUN

Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
previous arrow
next arrow
Poslovno
Poslovno

 

 

POTEK DELA IN DELOVNO OKOLJE

Nekateri kupci želijo vedeti kako in kje nastaja produkt, oz. kako in kje boste opravljali vašo storitev. Zanima jih kako so produkti izgledali v fazi nastanka, kako so skladiščeni in kakšna je vaša oprema.  Te informacije nekatere potencialne kupce zanimajo zgolj zato, da se prepričajo, da ste res mojster svojega posla. Seveda tu ne izdajate svojih poslovnih skrivnosti javnosti, temveč le dejstva in splošno znane prakse. Jasno pa svojo zgodbo podkrepite tudi s fotografijami. Pomembno je da pokažete svoje poslovne prostore v najboljši možni luči, saj vsi rajši poslujemo z močnim, uspešnim podjetjem, kot pa z zaprašeno garažno firmo.


Poslovno
Poslovno
Poslovno

 

 

REKLAMNA FOTOGRAFIJA

Oglaševalski material, ki ga potrebujete za uspešno prodajo in rast vašega podjetja, je lahko sestavljen tudi iz vaših dejanskih fotografij. Na tem področju vam ponujamo vse od ideje, fotografiranja in po potrebi tudi oblikovanja uspešnega oglasa. Fotografije v katerih je bilo zares vključeno vaše podjetje, so v očeh potencialnih kupcev veliko bolj cenjene, kot pa fotografije kupljene na internetu. Namen reklamne fotografije je, da se kupec poistoveti s protagonistom na mediju, se vživi v njegovo kožo in posredno začuti potrebo po posedovanju vašega izdelka ali storitve.

Naš portfolio reklamnih fotografij si lahko ogledate TUKAJ.


KUHARSKI MOJSTRI BTC CITYja

Slide 1
DIVINO
DIVINO
Slide 1 - copy
DIVINO
DIVINO
Slide 1 - copy - copy
SUBWAY
CHANG
Slide 1 - copy
CHANG
COJZLA
Slide 1 - copy - copy
COJZLA
Slide 1 - copy - copy
TOP DUNAJ'C
ROMA
Slide 1 - copy - copy - copy
CITY
CITY
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy
ŠKRNICELJ
ŠKRNICELJ
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
BOLLYWOOD
RADHA GOVINDA
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy
ŠPANSKA VAS
ŠPANSKA VAS
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
KRATOCHWILL
KRATOCHWILL
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
PAVZA
PEPI
Slide 1 - copy - copy - copy - copy
HOOD BURGER
CHUTY'S
previous arrow
next arrow

 


ZLATARSTVO MOČNIK

Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
previous arrow
next arrow

 


ŠPORTNI CENTER MILLENIUM

Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy
previous arrow
next arrow

 

 

PRODUKTNA FOTOGRAFIJA

Namen produktne fotografije je v prvi vrsti predstavitev izdelka, potem ko smo bodoči stranki že pritegnili pozornost, oz. je ta dobila potrebo po nakupu nekega artikla. Fotografiranje produktov je povsem svoja znanost. Na fotografovih plečih je kako privlačno bo produkt izgledal v očeh potencialnega kupca, saj je na trgu verjetno še cel kup podobnih produktov. Vse je odvisno od perspektive, kompozicije in osvetlitve. Izbirate lahko med prostostoječimi produkti, produkti na enobarvnem ozadju, produkti z odsevom ali med produkti v ambientu. Način fotografiranja je odvisen od vaših potreb, za kaj fotografijo produkta potrebujete. Prostostoječi produkti se uporabljajo za oglaševalski material, saj lahko predmet vstavite na kakšno drugo sliko ali pa na stran kjer morate varčevati s prostorom. Fotografije na enobarvnem ozadju so primerne za direktno prodajo, ko ima podjetje v prodaji veliko različnih produktov. Čeprav znajo biti takšne fotografije včasih malo dolgočasne in puste, so najbolj objektiven način, da kupcem pokažemo produkt brez kakršnihkoli motečih dejavnikov. Tem fotografijam lahko dodamo tudi odsev, kar popestri sliko in nam predstavi produkt malo bolj eleganten. Najbolj zanimive fotografije produktov pa so v ambientu. Ta tehnika je že na pol reklamne narave, saj se gledalec že lahko vživi v fotografijo. Primerno je za podjetja, ki v svojem asortimanu nimajo velikega števila različnih produktov.

Naš portfolio produktne fotografije si lahko ogledate TUKAJ.


ZLATARSTVO MOČNIK

Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

 


ČEBELARSTVO LUŽAR

Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy
previous arrow
next arrow

 


FERMEDICA

Poslovno
Poslovno

 


PODVODNI ETUI ZA IPHONE

Slide 1
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy
previous arrow
next arrow

 

 

POSLOVNI DOGODKI

Konference, poslovna srečanja in promocijski dogodki so eni najpogostejših naročil, ki jih prejme fotograf, ki dela na terenu. Dogodki so nepogrešljiv faktor pri utrjevanju blagovne znamke in prezence na trgu. Res da je v času socialnih omrežij ciljne stranke lažje doseči, so pa zato socialna omreža toliko bolj požrešna kar se tiče slikovnega materiala in fotografije z dogodkov so zelo pripravne za promocijo na internetu. Večji dogodki imajo navadno veliko sponzorjev, ki jim je potrebno dostaviti poročilo s fotografijami, ki pokažejo kje in kako so bili njihovi promocijski materiali predstavljeni. Torej fotograf na dogodku pravzaprav skrbi za tri namene uporabe fotografij. Za arhiv, za poročila in za nadaljno promocijo.

 

 

HOPE AGORA KONFERENCA

 

 

EU MICRO MOBILITY KONVENCIJA

 

 

SPARKASSE OTVORITEV POSLOVALNICE EVROPA

 

 

ABANKA POSLOVNI FORUM