3
3
previous arrow
next arrow

ARHITEKTURNA FOTOGRAFIJA

 

Področje arhitekturne fotografije ni aktualno le za hotelirje in arhitekte, ampak je prisotna skoraj pri vseh fotografskih področjih. Njene pravila je potrebno upoštevati tudi pri fotografiranju portretov, če se te nahajajo v nekem ambientu. Zidovi so lahko postrani, le v tistih redkih primerih, kadar se pravila kršijo nalašč. Pravzaprav vsako fotografijo poiskušamo prikazadi kar se da tridimenzionalno – prostorsko, kar je hkrati tudi nek glavni namen  ahritekturne fotografije. Da poleg arhitektovih mojstrovin pokažemo tudi velikost ter obliko prostora ali objekta. 

Arhitekturna fotografija pa se razlikuje glede na potrebo naročnika:

 

“JUST LEFT”

Ta princip je primeren za tiste, ki želijo pokazati kako je nek objekt primeren za življenje. Ljudje si hitreje predstavljamo sebe v nekem okolju, če so v njem nam vsakdanji predmeti. Miza s skodelicami kave je veliko bolj privlačna, kakor prazna. Nekdo morda ne bi vedel kaj početi s trato pred hišo, če ne bi bilo na njej nogometne žoge. Z vsakdanjimi predmeti kažemo, da je nekdo ravno bil tukaj, vendar je trenutek pred fotografijo odšel iz kadra. S tem dajemo tudi občutek, da je prostor udoben in primeren za življenje. Seveda je treba paziti, da ne pretiravamo in razmečemo ter s tem zasenčimo arhitekturno zasnovo objekta. Deka na kavču mora biti ravno prav zložena in še ravno prav vržena, da je verjetno, da je malo z njo bila pokrita oseba. Just left ideja je primerna za arhitekte, prodajalce nepremičnin, oz. za tiste, ki iščejo stanovalce, ki bi v nepremičnini živeli dalj časa. V spodnji galeriji si lahko ogledat mešane projekte, ki so jih naročili arhitekti, notranji oblikovalci ali prodajalci nepremičnin.

 

 

Slide 1
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy
Slide 1 - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
Slide 1 - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy - copy
previous arrow
next arrow

 

 

 

 

“BRAND NEW”

Največkrat fotografije objektov potrebujejo tisti, ki se ukvarjajo s kratkoročnim oddajanjem. Hoteli, hostli in nenazadnje vsi, ki nepremičnino oddajajo na način AirBnb, je fotografija glavni faktor pri prodaji. Za takšne naročnike je potrebna sterilna ureditev prostora in perfektno postlana postelja. Fotografija bi morala dajati vtis, da bo vsak gost imel občutek, da je prvi, ki bo spal v tej sobi. Paziti je vsekakor potrebno, da fotografija ne zavaja. Razne košare s sadjem, vaze z ogromnimi šopi rož, šampanjci v vedru ledu in podobni dekoracijski elementi so sicer krasni za popestritev fotografije, vendar jih gostje tudi v resnici pričakujejo. Če jih ne bodo čakali v sobi, bo to nakopalo več težav kot koristi. Spodaj si oglejte različne serije projektov naših zadovoljnih naročnikov.

 

HOTEL A – Žalec

 

DESERT MOON HOTEL – Cairo

 

METRO HOSTEL – Ljubljana

 

HOTEL SANJE OB SOČI – Bovec