Za podjetja

podjetja

Fotografija je lahko ključni dejavnik, ki prevaga tehtnico, ali se bo stranka odločila za nakup pri vašem podjetju, oz. sodelovanje z vami, ali ne. Fotografija je v današnjem času še toliko bolj pomembna, saj ima vsako resno podjetje spletno stran, katere gradniki so poleg besedila fotografije. Vsako vrhunsko podjetje ima vrhunsko spletno stran ter prodorne oglaševalske medije, ki odražajo njegovo kvaliteto in uspešnost. Za odlične vizualne komunikacije pa potrebujete popolno fotografijo. Odvisno od dejavnosti, nekatera podjetja potrebujejo manj slik, druga več. Podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo produktov v svojem delovanju potrebuje neprimerno več fotografij, kot podjetje, ki se ukvarja s storitvenimi dejavnostmi. Toda nobena poslovna panoga ne potrebuje za predstavitev podjetja in prodajo svojih storitev ali produktov več fotografij kot fotograf. Jasno, saj so naš končni produkt fotografije, zato lahko svoja podjetja oglašujemo kar s produkti samimi, za razliko od ostalih podjetij, ki se oglašujejo s slikami svojih produktov. Ker se s fotografijami stalno oglašujemo, nam je dana situacija podelila znanje in občutek, kakšne fotografije so najbolj učinkovite za predstavitev in oglaševanje vašega podjetja. In ne pozabite, fotografije so največkrat vaš prvi kontakt s potencialnim kupcem, zato si nikakor ne želite narediti slabega prvega vtisa. “Because you never get a second chance to make a first impression!”

_DSC0979

 

paspodjetja

Predstavite se

Za čisto vsako podjetje je priporočljivo, da ima na svoji spletni strani predstavitveni del. Tu podjetje napiše svoje poslanstvo, vizijo in vrednote. K tej točki sodi tudi zgodovina in tradicija vašega podjetja ter mogoče tudi v katero smer bo šlo podjetje v prihodnosti. Na mestu je, da se k temu besedilu doda morda fotografija vseh zaposlenih v podjetju, fotografija vaših poslovnih prostorov ali pa portreti vodilnih kadrov podjetja. Z vami in z vašimi zaposlenimi na fotografijah, boste takoj začeli razvijati bolj oseben odnos s potencialnim kupcem, saj ste z njim vzpostavili indirekten kontakt že preko slike. Obiskovalec vaše spletne strani se bo takoj počutil bolj udobno, če vidi s kom posluje. Dokazano je, da se obiskovalec prej odloči za klic, če imate poleg telefonske številke zraven še portret njegovega sogovorca. Pomembno je da pokažete svoje poslovne prostore v najboljši možni luči, saj vsi rajši poslujemo z močnim, uspešnim podjetjem, kot pa z zaprašeno garažno firmo.


Za okvirno ceno in več informacij nas kontaktirajte in z veseljem se bomo sestali na kavi v našem studiu. Mi častimo 😉

Pošljite nam  POVPRAŠEVANJE >> ali pa nas pokličite na 031 513 995

_DSC6848_DSC1189 _DSC2751_DSC7040

 

paspodjetja

Podučite kupca o nastanku produkta, oz. o poteku storitve

Nekateri kupci želijo vedeti kako in kje nastaja produkt, oz. kako in kje boste opravljali vašo storitev. Zanima jih kako so produkti izgledali v fazi nastanka, kako so skladiščeni in kakšna je vaša oprema.  Te informacije nekatere potencialne kupce zanimajo zgolj zato, da se prepričajo, da ste res mojster svojega posla. Seveda tu ne izdajate svojih poslovnih skrivnosti javnosti, temveč le dejstva in splošno znane prakse. Jasno pa svojo zgodbo podkrepite tudi s fotografijami.


Za okvirno ceno in več informacij nas kontaktirajte in z veseljem se bomo sestali na kavi v našem studiu. Mi častimo 😉

Pošljite nam POVPRAŠEVANJE >> ali pa nas pokličite na 031 513 995

Across the borderline (color)-11_DSC3670 _DSC4414Across the borderline (color)-16

 

paspodjetja

360° Panorama

S posebno rotacijsko tehniko ustvarimo fotografije, ki dajejo natančen vpogled v posamezen prostor in omogočajo realno predstavo, ki pusti močan vtis na stranko in ustvari željo po dejanskem ogledu oz. obisku. Rotacijska 360° fotografija je najnovejši in najpopolnejši pogled na posamezen prostor. Kolikorkoli so običajne fotografije prostorov lepe, omogočajo pogled le z ene strani; 360° rotacijska fotografija pa ponuja ogled posameznega prostora z vseh zornih kotov in ga kot taka naredi še privlačnejšega. 360° panorama omogoča realno prostorsko predstavo zgolj s premikanjem miške ali prsta (levo/desno – gor/dol), ter z možnostjo zoomiranja ustvari identičen občutek, kot bi se nahajali v prostoru samem.


Za okvirno ceno in več informacij nas kontaktirajte in z veseljem se bomo sestali na kavi v našem studiu. Mi častimo 😉

Pošljite nam  POVPRAŠEVANJE >> ali pa nas pokličite na 031 513 995

 

paspodjetja

Reklamna fotografija

Oglaševalski material, ki ga potrebujete za uspešno prodajo in rast vašega podjetja, je lahko sestavljen tudi iz vaših dejanskih fotografij. Na tem področju vam ponujamo vse od ideje, fotografiranja in po potrebi tudi oblikovanja uspešnega oglasa. Fotografije v katerih je bilo zares vključeno vaše podjetje, so v očeh potencialnih kupcev veliko bolj cenjene, kot pa fotografije kupljene na internetu. Namen reklamne fotografije je, da se kupec poistoveti s protagonistom na mediju, se vživi v njegovo kožo in posredno začuti potrebo po posedovanju vašega izdelka ali storitve.

Naš portfolio reklamnih fotografij si lahko ogledate TUKAJ.


Za okvirno ceno in več informacij nas kontaktirajte in z veseljem se bomo sestali na kavi v našem studiu. Mi častimo 😉

Pošljite nam POVPRAŠEVANJE >> ali pa nas pokličite na 031 513 995

_DSC3227-Edit copyšportno7

 

paspodjetja

Produktna fotografija

Namen produktne fotografije je v prvi vrsti predstavitev izdelka, potem ko smo bodoči stranki že pritegnili pozornost, oz. je ta dobila potrebo po nakupu nekega artikla. Fotografiranje produktov je povsem svoja znanost. Na fotografovih plečih je kako privlačno bo produkt izgledal v očeh potencialnega kupca, saj je na trgu verjetno še cel kup podobnih produktov. Vse je odvisno od perspektive, kompozicije in osvetlitve. Izbirate lahko med prostostoječimi produkti, produkti na enobarvnem ozadju, produkti z odsevom ali med produkti v ambientu. Način fotografiranja je odvisen od vaših potreb, za kaj fotografijo produkta potrebujete. Prostostoječi produkti se uporabljajo za oglaševalski material, saj lahko predmet vstavite na kakšno drugo sliko ali pa na stran kjer morate varčevati s prostorom. Fotografije na enobarvnem ozadju so primerne za direktno prodajo, ko ima podjetje v prodaji veliko različnih produktov. Čeprav znajo biti takšne fotografije včasih malo dolgočasne in puste, so najbolj objektiven način, da kupcem pokažemo produkt brez kakršnihkoli motečih dejavnikov. Tem fotografijam lahko dodamo tudi odsev, kar popestri sliko in nam predstavi produkt malo bolj eleganten. Najbolj zanimive fotografije produktov pa so v ambientu. Ta tehnika je že na pol reklamne narave, saj se gledalec že lahko vživi v fotografijo. Primerno je za podjetja, ki v svojem asortimanu nimajo velikega števila različnih produktov.

Naš portfolio produktne fotografije si lahko ogledate TUKAJ.


Za okvirno ceno in več informacij nas kontaktirajte in z veseljem se bomo sestali na kavi v našem studiu. Mi častimo 😉

Pošljite nam POVPRAŠEVANJE >> ali pa nas pokličite na 031 513 995

novo-73smrekov

paspodjetja

3D produkti

S specialno rotacijsko tehniko fotografija vstopa v svet internetne ponudbe močneje, kot kadarkoli. Vse zahtevnejši trg in izbirčne stranke, ki želijo prek interneta natančen pogled na posamezen produkt, omogočajo realno predstavo, ki pusti močan vtis na stranko in ustvari željo po dejanskem ogledu, ki kasneje lahko vodi v nakup. Rotacijska 3D fotografija je najnovejši in najpopolnejši pogled na posamezen produkt z vseh zornih kotov. Kolikor koli so običajne fotografije produktov lepe, omogočajo pogled le z ene strani; 3D rotacijska fotografija pa ponuja ogled posameznega artikla z vseh zornih kotov in ga kot taka naredi še privlačnejšega. Odločite se za vrhunsko referenčno predstavitev svojega produkta, ki bo kupca prepričal v nakup.


Za okvirno ceno in več informacij nas kontaktirajte in z veseljem se bomo sestali na kavi v našem studiu. Mi častimo 😉

Pošljite nam POVPRAŠEVANJE >> ali pa nas pokličite na 031 513 995

 

srajcaleder